امروز بیشتر افراد به دنبال این هستند، بتوانند ایمنی را برای محل زندگی خودشان افزایش دهند.
یکی از راهکارهای افزایش ایمنی استفاده از گاوصندوق می‌باشد.
استفاده از گاوصندوق‌ها باعث می‌شود، افراد بتوانند لوازم با ارزش و اموال خودشان را درون آن‌ها قرار دهند، نگرانی بابت به سرقت رفتن یا هرگونه آسیبی برای آن‌ها نداشته باشند. ما در این نوشته مشخصات گاوصندوق دولوکس را بررسی خواهیم کرد.

در واقع استفاده از گاوصندوق باعث می‌شود، یک خیال راحتی برای تمامی افراد به وجود بیاید.
برندهای متفاوتی مثل برند گاوصندوق کاوه امروزه تلاش می‌کنند، بتوانند گاوصندوق‌های بسیار با کیفیتی را تهیه کنند و آن را در اختیار افراد قرار دهند.

نمونه‌های ایرانی و خارجی بسیار زیادی از گاوصندوق‌ها درون بازار وجود دارد، افراد می‌توانند متناسب با نیاز خودشان یکی از آن‌ها را خریداری کنند.

به دلیل اینکه استفاده از گاوصندوق افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است، برای گاوصندوق‌ها تنوع بسیار زیادی به وجود آورده‌اند.
تنوع بالای گاوصندوق باعث می‌شود، برای کاربری‌های خاصی به سراغ استفاده از مدل خاص گاوصندوق‌ها بروند.

گاوصندوق‌های خانگی به صورتی هستند، از نظر وزنی وزن سبک و اندازه کوچکی دارند، نسبت به گاوصندوق‌های اداری و هتلی فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

باید بدانید که گاوصندوق‌هایی که برای اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید نسبت به گاوصندوق‌های خانگی تفاوتی داشته باشند.
مثلاً گاوصندوق‌های اداری در بعضی از موارد نیاز دارند، دو طبقه باشند تا بتوانند اسناد و مدارک بیشتری را درون آن‌ها قرار دهند.

انواع مدل‌های گاوصندوق دولوکس

یک سوالی که ممکن است، برای بسیاری از افراد به وجود بیاید؛ این است که گاوصندوق دولوکس چه نوع گاوصندوقی است؟
باید بدانید که گاوصندوق‌های که امروزه در بازار وجود دارند، از مدل گاوصندوق‌های بسیار به روز و پیشرفته هستند. گاوصندوق‌های امروزه قابلیت نسوز بودن و ایمنی بسیار زیادی دارند؛ افراد به سراغ استفاده از آن بروند.

محصولات دیگری که برای گاوصندوق‌ها وجود دارد، به صورتی هستند؛ قابلیت ضد انفجار، ضد حریق، ضد سرقت، دریچه‌های فرار و خروج اضطراری دارند.
افراد می‌توانند از گاوصندوق‌ها استفاده کنند.
گاوصندوق‌های دولوکس از مدل گاوصندوق‌هایی هستند، دو طبقه دارند.

امروزه مدل‌های بسیار زیادی از گاوصندوق‌های دولوکس تهیه شدند. متناسب با فضاهای متفاوتی افراد می‌توانند از گاوصندوق‌های دولوکس استفاده کنند.

مشخصات گاوصندوق دولوکس

همانطور که گفتیم گاوصندوق‌های دولوکس از سری گاوصندوق‌های دو طبقه به حساب می‌آید.
برای گاوصندوق‌های دولوکس مدل‌های متنوعی وجود دارد، هر کدام از مدل‌های آن‌ها می‌توانند مشخصات و مزیت‌های مخصوص به خودشان را داشته باشند. اما موضوعی که وجود دارد؛ این است، وجه تشابهی که بین گاوصندوق‌های دولوکس وجود دارد، فقط دو طبقه بودن آن‌ها است.

به دلیل اینکه گاوصندوق‌های دولوکس دو طبقه هستند؛ پس می‌توانند اموال ارزشمند را تفکیک کنند، آن‌ها را در محفظه‌های متفاوتی نگهداری می‌کنند. افرادی که نیاز دارند، مدارک خودشان را به صورت طبقه‌بندی شده نگهداری کنند.
استفاده از گاوصندوق‌های دولوکس برای افراد عملکرد بالایی دارد.

معمولا برای طبقه پایین گاوصندوق‌های دولوکس فضای بیشتری را در نظر می‌گیرند، طبقه بالا فضای کمتری دارد.

طبقه‌ی بالا باعث می‌شود، فضای مناسبی برای نگهداری از اسناد و مدارک و وجه نقد باشد.
طبقه پایینی که برای گاوصندوق‌های دولوکس وجود دارد، می‌تواند یک فضای بسیار مناسب برای نگهداری طلا و جواهر و اجناس قیمتی باشد؛ یک فضای بیشتری را نسبت به اسناد کاغذی به خودشان اختصاص می‌دهند.

گاوصندوق‌های دولوکس متناسب مدل آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند.
بعضی از گاوصندوق‌های دولوکس برای دو طبقه مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی بعضی از آن‌ها به صورت تک در در بازار وجود دارند.

گاوصندوق‌های دولوکس در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارند، حتی افراد می‌توانند برای آن‌ها از قفل‌های متفاوتی نیز استفاده کنند.

نکته مهمی که درباره گاوصندوق‌های دولوکس وجود دارد؛ این است، وزن این نوع از گاوصندوق‌ها بسیار بالا است؛ پس نیازی نیست که آن‌ها را به زمین یا دیوار پیچ کنید.
اما اگر به دنبال این هستید، امنیت بیشتری را به دست بیاورید؛ می‌توانید این پیچ کردن را انجام دهید، از سرقت رفتن گاوصندوق خودتان جلوگیری کنید. در واقع بالا بردن میزان امنیت کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

یکی از راهکارهای بسیار عالی که شما می‌توانید، امنیت گاوصندوق دولوکس را افزایش دهید؛ این است که از قفل‌های بسیار با کیفیت استفاده کنید.
اگر بتوانید قفل‌های بسیار مناسبی را در گاوصندوق‌ها قرار دهید؛ پس می‌توانید مرغوب‌ترین اجناس و با کیفیت‌ترین آن‌ها را بدون هیچگونه نگرانی در گاوصندوق‌های دولوکس بگذارید.

باید بدانید به دلیل اینکه گاوصندوق‌های دولوکس ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی دارند؛ پس در نتیجه قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

اما باید بدانید هر چقدر ابعاد گاوصندوق دولوکس بیشتر باشد؛ پس به دلیل اینکه متریالی که برای تهیه آن به کار می‌رود، بیشتر می‌شود؛ قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.
استفاده از قفل‌های متفاوت می‌تواند تغییری در قیمت گاوصندوق‌ها داشته باشد. به صورت کلی باید بدانید که قیمت گاوصندوق‌هایی که درون آن‌ها قفل دیجیتال وجود دارد، نسبت به گاوصندوق‌های با قفل مکانیکی بالاتر است.

گاوصندوق‌های دو در دو لوکس به دلیل اینکه برای آن‌ها از دو قفل مجزا استفاده می‌شود؛ پس به همین دلیل این مدل از گاوصندوق‌ها نسبت به گاوصندوق‌های تک در قیمت بالاتری دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت دقیق اطلاعاتی درباره قیمت گاوصندوق‌ها به دست بیاورید؛ لازم است که با مرکز فروش گاوصندوق‌ها تماس بگیرید، از آن‌ها اطلاعات دقیق درباره گاوصندوق‌ها به دست بیاورید.

زمانی که قصد دارید، گاوصندوق دولوکسی را یا هر مدل گاوصندوق دیگری را خریداری کنید؛ مهم‌ترین موردی که باید به آن توجه کنید، وجود خدمات پس از فروش است.
اولین و مهم‌ترین نکته ضروری برای خرید گاوصندوق خدمات پس از فروش می‌باشد. اگر شرکت بتواند خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد؛ پس شما بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید این گاوصندوق را خریداری کنید، از آن استفاده کنید.

تعمیر گاوصندوق و حمل و نقل گاوصندوق از سری وظایف شرکت‌های فروش گاوصندوق به حساب می‌آید.
اگر شما در زمانی که از گاوصندوق استفاده می‌کنید، متوجه آسیبی درون آن گاوصندوق شدید در اسرع وقت باید با شرکت تولید کننده و شرکت فروش تماس بگیرید، از آن‌ها بخواهید که برای تعمیرات افرادی را به شما معرفی کنند.

افراد متخصص باید بتوانند مشکلات گاوصندوق را برطرف کنند.

مهمترین وظیفه‌ای که خدمات پس از فروش دارد، حمل و نقل گاوصندوق‌ها می‌باشد.
شما تلاش کنید تا به خدمات پس از فروش دقت کنید. به دلیل اینکه گاوصندوق‌ها امروز اهمیت بسیار زیادی در زندگی افراد دارند؛ پس برای خرید گاوصندوق باید به سراغ افراد معتبر بروید.

به هیچ عنوان برای خرید گاوصندوق به سراغ افراد دم دستی نروید؛ زیرا باعث می‌شود، محصول تقلبی و به کیفیت را خریداری کنید.

زمانی که شما خرید گاوصندوق را از فروشگاه معتبر انجام می‌دهید؛ علاوه بر اینکه می‌توانید محصول با کیفیت را خریداری کنید، مزیت‌های دیگری هم به دست می‌آورید. یکی از این مزیت‌ها 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می‌باشد.