گاوصندوق با امنیت بالا از پیشرفته‌ترین و بروزترین فناوری‌های بیومتریک تا گاوصندوق‌های کوچک خانگی، هر کدام گزینه‌های متعددی برای انتخاب صندوق امانات مناسب برای نیازهای امنیتی خود دارند.
یکی از اصطلاحاتی که در بعضی از گاوصندوق‌ها وجود دارد امنیت بالای آن است که قادر است حداکثر امنیت را ارائه دهد. در این نوشته قصد داریم مزایای گاوصندوق‌ با امنیت بالا را بررسی کنیم.

مزایای گاوصندوق‌ با امنیت بالا

از جمله ویژگی‌های گاوصندوق‌های با امنیت بالا یا امنیت حداکثر شامل موارد زیر می‌باشند:

  • کنترل‌ دسترسی
  • خصوصیات امنیتی
  • کیفیت ساخت
  • ضمانت‌های حفاظت از دارایی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. کنترل دسترسی

طراحی گاوصندوق‌های با امنیت بالا به شکلی است که افراد غیر مجاز هیچ گونه دسترسی به صندوق نخواهند داشت.

معمولا تولیدکنندگان گاوصندوق خیلی کم به یک روش دسترسی قانع می‌شوند.
بیشتر متوجه خواهید شد که گاوصندوق‌های امنیتی حداکثر دارای درجات مختلفی از کنترل دسترسی و مکانیسم‌های قفل گرفته که بر روی واحد نصب شده‌اند.

می‌توان گفت که گاوصندوق‌هایی با امنیت بالا ترکیبی از کدهای کلید، کلیدهای فیزیکی، سیستم ورود، بیومتریک، قفل‌های ترکیبی و سایر موارد دیگر می‌باشند.

2. ویژگی‌های امنیتی

گاوصندوق‌های استاندارد، در دسته گاوصندوق‌های امن محسوب می‌شوند.

هنگامی که گاوصندوق‌های با امنیت بالا انتخاب می‌کنید؛ هدف نگهداری و حفظ اموال گران قیمت و با ارزش است. برای اینکه از سیستم امنیتی مطمئن باشید، تولیدکنندگان محصولات را مطابق با استانداردهای یورو گراد می‌سازند.

این یک نوع رقم عددی است که رتبه امنیتی گاوصندوق را مشخص می‌کند. هر چقدر ارزش تضمین امنیت بالاتر باشد؛ میزان امنیتی که ارائه می‌کند بیشتر خواهد بود.

بهترین گاوصندوق‌های ایمن هزینه‌های سرسام آوری دارند که نشان دهنده مزایای آن‌ها نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار است.

3. کیفیت ساخت

مسلما کسی یک کالای بی‌ارزش را در گاوصندوق نگه داری نمی‌کند؛ بنابراین بسیار حائز اهمیت است که خود محصول از ایمنی و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

گاوصندوق‌های امنیتی موجود با مواد درجه یک ساخته شده‌اند و زیر نظر متخصصان مونتاژ شده و براساس سخت‌ترین استانداردها مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

گاوصندوق‌های ایمن مناسب چه افرادی است؟

از آنجایی که گاوصندوق‌های با امنیت بالا برای همه افراد مناسب نیست.

با توجه به اینکه آن‌ها برای محافظت از اشیای ارزشمند در زمان سرقت یا آسیب دیدن نیاز به امنیت بالایی دارد، از لحاظ قیمتی بسیار گران هستند.

اغلب از گاوصندوق‌های امنیتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود. این سرمایه‌گذاری باعث حفظ و نگهداری اموال و دارایی‌های ارزشمند می‌شود.

معمولا افرادی که بیشترین استفاده را از گاوصندوق‌های با امنیت بالا دارند شامل:

مشاغل

بیشتر کسب و کارها دارای محصولات و مدارک ارزشمند و مهمی هستند.

با توجه به اینکه بیشتر آن‌ها اسناد محرمانه، مدارک حساس، پول نقد، تجهیزات و ابزارهای بسیاری دارند، نیاز به سیستم‌های امنیتی خاصی هستند تا از تمامی آن‌ها به خوبی محافظت کند.

تمامی موارد فوق برای سودآوری این دست از مشاغل ضروری است؛ زیرا آسیب دیدن یا سرقت از آن‌ها می‌تواند تبعات و مشکلات جدی ایجاد کند.

منازل با ارزش

املاک و مستغلاتی که ارزش مالی زیادی دارند مانند عمارت ها، ویلاهای درون شهری و برون شهری هر کدام اقلام گران قیمت و با ارزشی دارند.
ایمنی و اطمینان یافتن از حداکثر محافظت برای این اموال و دارایی‌ها در اولویت است.

با خرید یک گاوصندوق با امنیت بالا در کنار دوربین مداربسته و سیستم‌های هشدار پیشرفته یکی از بهترین و موثرترین اقداماتی است که می‌تواند برای محافظت از اموال خود انجام دهید.

محصولات قیمتی شخصی

نیازی نیست که ثروتمند به دنیا آمده باشید تا وسایل گران قیمت در اختیارتان باشد. بیشتر افراد دارای اموال و اقلام با ارزش هستند که آن‌ها را خریداری نموده‌اند و با تلاش و کوشش خود این اموال را کسب کرده‌اند.

شاید برخی از این اموال ارزش احساساتی داشته باشد به این معنا که ارث خانوادگی باشد.

اگر اموال با ارزش و گران قیمتی دارید خوب است برای در امان ماندن از دست سارقین یا آسیب رسیدن به آن اقدام به خرید یک گاوصندوق با امنیت بالا کنید.

در حال حاضر انواع و اقسام مدل‌های گاوصندوق در بازار وجود دارد که می‌توانند سطح امنیتی پیشرفته‌ای را برای حفاظت از وسایل و دارایی‌های شما ارائه نمایند.

البته لازم است در زمان خرید آن این محصولات را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. اصلی‌ترین دلیل آن این است که علاوه بر اینکه از دانش و تخصص آن‌ها در خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوید.

می‌توانید در زمان استفاده از آن بدون نگرانی و یا مشکلی در آینده از لحاظ نصب با کیفیت، ضمانت و سایر خدمات پیگیری نیز مطمئن باشید.