اشتباهات خرید گاوصندوق تا حد بسیار زیادی می‌تواند شما را با مشکل روبرو کند و برای شما ضررهای بسیار زیادی به وجود بیاورد. زمانی که شما به سراغ خرید گاوصندوق می‌روید ممکن است با اشتباهاتی رو به رو بشویید.

اگر شما این اشتباهات را در نظر نگیرید و آن‌ها را تکرار کنید باعث می‌شوید تا مشکلات بسیار زیادی را برای خودتان به وجود بیاورید. سال‌های بسیار زیادی است که از تولید گاوصندوق تا به امروز گذشته است و گاوصندوق‌های وارد بازار شده‌اند که ویژگی‌های بسیار خوبی را دارند.
یکی از سوالات مرتبط با گاوصندوق این است که چه گاوصندوقی بخریم؟

این گاوصندوق‌ها به صورتی بودند که می‌توانستند از لوازم با ارزش انسان مانند طلا، سکه، سنگ‌های قیمتی محافظت کنند و خطرات دزدیده شدن و گم شدن آن‌ها را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند.

اولین افرادی که گاوصندوق‌ها را تهیه کردند انگلیسی بودند و این نوع گاوصندوق‌ها در برابر آتش مقاوم نبودند. در واقع گاوصندوق‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند به صورتی هستند که مقاومت بالایی در برابر آتش دارند؛ پس همین موضوع می‌تواند به انسان‌ها کمک کند.

اشتباهات رایج خرید گاوصندوق

زمانی که شما قصد دارید گاوصندوق را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید. اگر به نکات مختلفی توجه نکنید ممکن است با اشتباهات رو بشویید.
این اشتباهات می‌تواند برای شما ضررهای بسیار زیادی را به وجود بیاورند. قبل از اینکه بخواهید خرید گاوصندوق را انجام دهید.

رایج‌ترین اشتباهات خرید گاوصندوق عبارت است از:

  1. توجه نکردن به قیمت
  2. از گاوصندوق نسوز استفاده نکنیم
  3. هرچه قدر وزن گاوصندوق بالاتر باشد امنیت بالاتری دارند

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. توجه نکردن به قیمت

نخستین اشتباهاتی درباره خرید گاوصندوق، توجه نکردن به قیمت است.
گاهی وقتا این موضوع به وجود می‌آید که با توضیحاتی که از فروشنده می‌گیریم به این نتیجه می‌رسیم که فقط لازم است گاوصندوق را خریداری کنیم و برای ما مهم نباشد که این گاوصندوق چه ویژگی‌هایی داشته باشد.
آیا برند خوبی داشته باشد؟
آیا برند گاوصندوق باید کیفیت بالایی داشته باشد یا نه؟ هیچگونه ضمانت و خدمات پس از فروش آن را در دقت نمی‌کنید.

این موضوع یکی از اشتباهات بسیار زیادی است که افراد را با مشکل بسیار زیادی روبرو می‌کند. زمانی که شما به سراغ خرید گاوصندوق می‌روید باید بدانید که چه نیازی از گاوصندوق دارید؛ زیرا امروزه خرید گاوصندوق یکی از موارد بسیار ضروری برای زندگی انسان‌ها به حساب می‌آید.

اگر شما لازم است هزینه‌ای را در قبال گاوصندوق بپردازید؛ پس باید نیازی که از این وسیله دارید را نیز به خوبی برطرف کنید. برای خرید گاوصندوق شما باید به سراغ خرید برندی بروید که قابل اعتماد است و کیفیت بسیار زیادی دارد مثل برند گاوصندوق گاوه که بسیار معتبر است.

این برندها محصولاتی که ارائه می‌دهند گواهی استاندارد دارند و خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه می‌دهد.

باید بدانید ممکن است در مواقعی شما هزینه بیشتری را به خاطر این ویژگی‌هایی که گفته شد بپردازید. نکته‌ی بسیار با اهمیتی که برای شما وجود دارد این است که قرار است از موارد با ارزش خودتان محافظت کنید.

لازم است هزینه‌ای را بپردازید که آرامش خاطر را برای شما به وجود می‌آورد و شما می‌توانید لوازم را درون آن‌ها قرار بدهید و به خوبی از آن استفاده کنید.
امروزه گاوصندوق‌هایی هستند که کیفیت بسیار زیادی دارند و قیمت بالایی دارند؛ ولی نمونه‌های تقلبی نیز در بازار زیاد است.

شما قبل از اینکه بخواهید گاوصندوق را خریداری کنید به قیمت آن توجه کنید و با توجه به ویژگی‌های آن ببینید قیمت واقعی و معقول به نظر می‌رسد یا نه و بعد خرید را انجام دهید.
نکته‌ای که وجود دارد گاوصندوق‌هایی که ارزان قیمت هستند قابلیت ایمنی بالایی ندارند و به هیچ عنوان شما نمی‌توانید کیفیت مطلوبی را از آن به دست بیاورید.

2. از گاوصندوق نسوز استفاده نکنیم

برخی از مشتریان به این نتیجه می‌رسند که هزینه‌های بسیار زیادی را برای گاوصندوق‌های نسوز نپردازند و در هزینه‌های خودشان صرفه جویی داشته باشند و برای خرید گاوصندوق مبلغ کمی را بپردازند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که گاوصندوقی که قابلیت نسوز بودن دارد می‌تواند نگرانی‌های بسیار زیادی شما را برطرف کند. شاید شما فکر کنید که می‌توانید از ویژگی نسوز بودن چشم پوشی کنید. باید بدانید ویژگی نسوز بودند به اندازه صد سرقت بودن اهمیت دارد؛ پس به همین دلیل هیچ موقع ویژگی نسوز بودن را از خودتان دور کنید.

همانطور که می‌دانید حادثه ممکن است برای همه انسان‌ها به وجود بیاید. در این حالت بهتر است شما برای گاوصندوق خودتان ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید که در زمان بروز حادثه نگرانی بابت لوازم ارزشمند خودتان نداشته باشید.

امروزه قیمت‌هایی که برای گاوصندوق وجود دارند متناسب با تحمل آن‌ها در برابر آتش می‌توانند قیمت متفاوتی باشد. بهتر است به سراغ خرید گاوصندوق‌های روید که حداقل دمای آن‌ها 700 درجه می‌باشد. اگر شما حادثه پلاسکو را به خاطر داشته باشید تعداد افرادی که از گاوصندوق ضد سرقت و نسوز استفاده کرده بودند.
بعد از آواربرداری توانسته بودند به محتویات داخل گاوصندوق خودشان دسترسی پیدا کنند و اسناد خودشان را تحویل بگیرند.

گرچه آسیب بسیار زیادی در بدنه خود گاوصندوق وجود داشته است. گاوصندوق نسوز می‌تواند در برابر حرارت بسیار زیاد از محتویات بدنی خودش محافظت کند؛ پس به این نکته بسیار مهم دقت کنید.

این موضوع برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که شما از گاوصندوق نسوز استفاده می‌کنید درون آن‌ها از عایق‌های استفاده شده‌اند که می‌توانند برای شما بسیار مناسب باشد.
برای اینکه شما متوجه شوید که گاوصندوق را خریداری می‌کنید گاوصندوق با کیفیتی است؛ بهتر است مشخصات شرکت تولید کننده را بررسی کنید و در این باره خاطر جمع باشید.

3. هر چقدر گاوصندوق سنگین‌تر باشد امنیت بیشتری دارد

یکی از اشتباهات خرید گاوصندوق این است که افراد تصور می‌کنند که هر چقدر وزن گاوصندوق بیشتر باشد از امنیت بیشتری برخوردار است.
برخی از افراد فکر می‌کنند زمانی که به سراغ خرید گاوصندوق می‌رود اگر گاوصندوقی را خریداری کنند که وزن بالاتری داشته باشد.
در نتیجه می‌توانند ایمنی بیشتری را به دست بیاورند. باید بدانید وزن می‌تواند تاثیری بسیاری در ایمنی داشته باشد؛ اما شما باید متناسب با ابعادی که نیاز دارید باید به سراغ خرید گاوصندوق بروید.